STRONA ARCHIWALNA
Laboratorium Badania Wody, Gleby i Powietrza wykonuje badania zgodnie z zakresem badań.
Uwaga !!
od dnia 5.10.2020 r. do odwołania
wstrzymuje się wykonywanie wszystkich badań przez
Laboratorium Badania Wody, Gleby i Powietrza.
Zawieranie umów-zleceÅ„ od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku
w godzinach 7:30 - 15:05 pokój nr 302 (wejÅ›cie gÅ‚ówne, III piÄ™tro)
Przyjmowanie próbek do badaÅ„ (pobranych przez certyfikowanego próbkobiorcÄ™)
od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku w godzinach 7:30 – 13:30
po uzgodnieniu terminu pokój nr 302 (wejÅ›cie gÅ‚ówne, III piÄ™tro)
Kontakt: tel. 59 8431-291 w.28, fax 59 8438-155 e-mail: psse.slupsk@pis.gov.pl lubkpbw@psse.slupsk
Joanna Maćkowiak, Marzena Dargac, Barbara Wargin
PodstawÄ… do rozpoczÄ™cia procesu zawierania umowy z klientem jest zÅ‚ożenie przez niego zlecenia na piÅ›mie, przesÅ‚anie faxem lub ustne zgÅ‚oszenie zamiaru zawarcia umowy. Przed przystÄ…pieniem do prac sporzÄ…dzana jest z klientem umowa zwana dalej UmowÄ… zleceniem oraz ProtokóÅ‚ uzgodnieÅ„. CzynnoÅ›ci te wykonuje Kierownik Laboratorium lub osoba przez niego upoważniona.
Jeden egzemplarz tych dokumentów jest przekazywany klientowi (wraz z fakturÄ…), drugi pozostaje w Laboratorium.
Podczas uzgadniania bierze się pod uwagę następujące czynniki:
Koszty badań naliczane są na podstawie cennika usług obowiązującego w PSSE w Słupsku.
Wszelkie różnice pomiÄ™dzy zamówieniem (ofertÄ…) klienta a umowÄ…, powinny być wyjaÅ›nione przed rozpoczÄ™ciem prac.
Podpisane Protokołu uzgodnień i Umowy-zlecenia uruchamia realizację badań. W przypadku klienta wewnętrznego (jednostki organizacyjne PIS) możliwe jest prowadzenie badań wg umowy ustnej, do czasu sformalizowania wymagań.
Ustalenia zawarte w Umowie-zleceniu i Protokole uzgodnień są obowiązujące dla obu stron od momentu ich podpisania. Wprowadzenie dodatkowych ustaleń lub ich zmiana wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie aneksu do Umowy-zlecenia.